Налаштування контекстної реклами
у світі медичного маркетингу
Бюджетний інструмент, який приводить сотні пацієнтів/клієнтів
Що це?
І як працює?
Досить потужним digital-інструментом у світі маркетингу є контекстна реклама. Вона вступає в дію, коли користувач вводить певні запити. Тоді ключові слова “підтягують” усі сайти, де вживаються ці запити і найпершими у списку будуть ті, де налаштована контекстна реклама. Щоб її підключити, потрібно в налаштуваннях ввести ключові слова тематики сайту, які згодом буде вводити користувач у пошуковій формі Google.
Яка мета контекстної реклами?
Ріст доходу без великих
затрат та зусильЦя форма інтернет-реклами є вигідною та прибутковою для власника медичного закладу чи лікаря. Точне попадання цільового користувача сприяє ефективності рекламної кампанії, забезпечуючи економію коштів рекламодавця за рахунок моделі “Cost-Per-Click”.
Миттєва ефективність та результат
Вже протягом декількох годин після запуску контекстної реклами можна отримати перші заявки чи дзвінки.
Комплексний аналіз для максимальної конверсії
Ми налаштовуємо інтеграцію з Google Analytics, щоб слідкувати й аналізувати показники та вносити всі необхідні корективи для ефективності реклами.
Наші клієнти
* Маємо досвід роботи з
більше 40 видами бізнесу
Отримайте безкоштовну
консультацію
Допоможемо створити концепцію, розробимо структуру,
впорядкуємо інформацію, скеруємо та відповімо на запитання
Натискаючи на кнопку “Залишити заявку” ви погоджуєтесь з умовами політики конфіденційності