Брендинг медичного закладу чи лікаря

“Сарафанне радіо” XXI століття. Дозвольте, щоб про вас говорили

Як відбувається створення вашого бренду?

Ми, експерти digital-індустрії, знаємо, як, прибутково для вас, донести ваші цінності і тим самим залучити потенційних пацієнтів/ клієнтів чи споживачів продукту. У цьому нам допомагає правильно побудована стратегія просування бізнес-бренду в соціальних мережах, на веб-сайтах. Наша команда продумує кожну дрібничку до найменших деталей у створенні вашої ідеальної картинки в глобальній мережі.

Як вибудувати успішну брендинг-стратегію?


  • Проаналізувати
    бриф

    Саме він містить максимум інформації замовника, яку перетворюємо на унікальну родзинку медичного бізнесу.


  • Сегмент цільової аудиторії

    Маємо впевнитись, для кого створюємо продукт і з якою метою. Які потреби має вирішувати.


  • Результат отриманого завдання

    Те, для чого працюємо над брендингом. “Tone of Voice”= впізнаваність, прихід пацієнтів/клієнтів, прибуток.

Наші клієнти

* Маємо досвід роботи з
більше 40 видами бізнесу

Результати наших клієнтів

    Немає постів для відображення.
Переглянути всі кейси

Отримайте безкоштовну
консультацію

Допоможемо створити концепцію, розробимо структуру,
впорядкуємо інформацію, скеруємо та відповімо на запитання