Задачі поставлені замовником
В січні 2021 року до нас звернувся флеболог Михайло Артеменко з ціллю збільшення пацієнтів і пізнаваність в мережі інтернет. На той момент в нього була 50% завантаженість і було бажання отримати 80% і більше.
Методи залучення клієнтів
Чат-Бот, Лідо генерація, трафік на посадкові
Учасники проекту
Дизайнер, верстальник, копірайтер, контент-мейкер, маркетологи, таргетологи.
Що ми зробили:
У клієнта був сайт, але на наш погляд він був не готовий до трафіку. На той час добре працювали чат-боти в цій сфері, тому було прийнято рішення про його розробку. Паралельно ми провели аналіз конкурентів і ЦА нашого клієнта. На основі цього сформували 2 етапну воронку:- 1-й дотик чат-бот- 2-й дотик форма фейсбук+ розвиток бренду через особисті фото і переваги лікаря.
Загальні показники за 1,5 роки роботи
6 380 $
Витрати
>825
Консультацій
360+
Операцій
Результати:
В перший місяць результати були невтішними, вартість потенційного пацієнта складала 200+ гривень з конверсією в консультацію 20%. Причиною була мала пізнаваність.

За 3-4 місяці ми вивели клієнта на результат 80-100 грн за потенційного пацієнта з 40-60% конверсією в консультацію.


Бажаєте такий результат?
Звертайтесь за консультацією!

Записатись на консультацію
маркетолога