Діагностичний центр “Медіскан”
Сканування пацієнтів
Інформація про проєкт:
Клієнт
Діагностичний центр “Медіскан”
Ніша
Медицина
Учасники проекту
Дизайнер, копірайтер, маркетологи, таргетологи
Задачі поставлені замовником
В червні 2022 року до нас звернувся клієнт, власник діагностичного центру “Медіскан”, який надає послуги по КТ з ціллю збільшення пацієнтів. На той момент в нього була 60% завантаженість і було бажання отримати 80 і більше %.
Що ми зробили
У клієнта з рекламних інструментів був тільки сайт. На діючий сайт ми встановили фейсбук піксель – код статистики для відслідковування дій користувачів на сайті. Створили та підготували всі необхідні рекламні інструменти для запуску таргетованої реклами: бізнес сторінку у Фейсбук, Бізнес менеджер та рекламний кабінет. Паралельно ми провели аналіз конкурентів і ЦА нашого клієнта. Розробили стратегію запуску реклами. На основі цього сформували 2 етапну воронку: -1-й дотик, це реклама на повідомлення, – 2-й дотик форма фейсбук. Запуск таргетованої реклами.
Одні з кращих результатів за період співпраці з 30.12.22 по 30.01.2022:
$ 318
Витраченого бюджету
16+
Записів отримано
16
Процедур виконано
Розрахуйте
вартість сайту
Натискаючи на кнопку “Залишити заявку” ви погоджуєтесь з умовами політики конфіденційності