Михайло Артеменко
Медик флеболог
Інформація про проєкт:
Клієнт
Михайло Артеменко
Ніша
медицина
Учасники проекту
Дизайнер, копірайтер, маркетологи, таргетологи
Задачі поставлені замовником
В січні 2021 року до нас звернувся флеболог Михайло Артеменко з ціллю збільшення пацієнтів і пізнаваність в мережі інтернет. На той момент в нього була 50% завантаженість і було бажання отримати 80 і більше %.
Що ми зробили
У клієнта з рекламних інструментів був тільки сайт. Ми створили та підготували всі необхідні рекламні інструменти для запуску таргетованої реклами: бізнес сторінку у Фейсбук, Бізнес менеджер та рекламний кабінет, також було прийнято рішення про розробку чат-бота на основі Many Chat, так як це одним з кращих та найшвидших інструментів конверсії потенційних пацієнтів у наявних та економії часу лікаря, який він витратив би на спілкування з потенційними пацієнтами. Паралельно ми провели аналіз конкурентів і ЦА нашого клієнта.На основі цього сформували 2 етапну воронку:- 1-й дотик чат-бот, – 2-й дотик форма фейсбук + розвиток бренду через фото і переваги лікаря. Запуск таргетованої реклами.
Одні з кращих результатів за період співпраці з05.07.21 по 04.08.2021:
$ 250
Витраченого бюджету
32+
Консультацій проведено
10+
Операцій виконано
Розрахуйте
вартість сайту
Натискаючи на кнопку “Залишити заявку” ви погоджуєтесь з умовами політики конфіденційності