Діагностичний центр “Люкс Плюс”

Діагностика та рентген

  • медицина
  • таргетована реклама

Інформація про проєкт:

  • Клієнт

    Діагностичний центр “Люкс Плюс”

  • Ніша

    Медицина

  • Учасники проекту

    Дизайнер, копірайтер, маркетологи, таргетологи

Задачі поставлені замовником

В червні 2022 року до нас звернувся клієнт, власник діагностичного центру “Медіскан”, який надає послуги по УЗД з ціллю збільшення пацієнтів. На той момент в нього була 50-60% завантаженість і було бажання отримати 80 і більше %.

Що ми зробили

У клієнта з рекламних інструментів був тільки сайт. На діючий сайт ми встановили фейсбук піксель – код статистики для відслідковування дій користувачів на сайті. Створили та підготували всі необхідні рекламні інструменти для запуску таргетованої реклами: бізнес сторінку у Фейсбук, Бізнес менеджер та рекламний кабінет. Паралельно ми провели аналіз конкурентів і ЦА нашого клієнта. Розробили стратегію запуску реклами. На основі цього сформували 2 етапну воронку: -1-й дотик, це реклама на повідомлення, – 2-й дотик форма фейсбук. Запуск таргетованої реклами.

Проміжні реультати за період з 07.08.23 по 06.09.2023

  • $ 288

    Витраченого бюджету

  • 141

    Кількість потенційних звернень

Розрахуйте
вартість сайту