Максим Зубаль

Лікар флеболог

  • медицина
  • таргетована реклама

Інформація про проєкт:

  • Клієнт

    Максим Зубаль

  • Ніша

    Медицина

  • Учасники проекту

    Дизайнер, копірайтер, маркетологи, таргетологи

Задачі поставлені замовником

В листопаді 2020 року до нас звернувся флеболог Максим Зубаль з ціллю збільшення пацієнтів і пізнаваність в мережі інтернет. На той момент в нього була 40% завантаженість і було бажання отримати 80 і більше %.

Що ми зробили

У клієнта з рекламних інструментів був тільки сайт. Ми створили та підготували всі необхідні рекламні інструменти для запуску таргетованої реклами: бізнес сторінку у Фейсбук, Бізнес менеджер та рекламний кабінет, також було прийнято рішення про розробку чат-бота на основі Many Chat, так як це одним з кращих та найшвидших інструментів конверсії потенційних пацієнтів у наявних та економії часу лікаря, який він витратив би на спілкування з потенційними пацієнтами. Паралельно ми провели аналіз конкурентів і ЦА нашого клієнта. Розробили стратегію запуску реклами. На основі цього сформували 2 етапну воронку:- 1-й дотик чат-бот, – 2-й дотик форма фейсбук + розвиток бренду через фото і переваги лікаря. Запуск таргетованої реклами

Одні з кращих результатів за період співпраці з 09.08.21 по 08.10.2021

  • $ 350

    Витрачено бюджету

  • >47

    Консультацій отримано

  • 7+

    Операцій виконано

Розрахуйте
вартість сайту