Петро Ситник
Cудинний хірург, флеболог
Інформація про проєкт:
Клієнт
Петро Ситник
Ніша
Медицина
Учасники проекту
дизайнер, копірайтер, маркетологи, таргетологи
Задачі поставлені замовником
В лютому 2021 року до нас звернувся лікар флеболог, судинний хірург, Петро Ситник з метою збільшення пацієнтів і впізнаваності. На той момент в нього була 40% завантаженість і було бажання отримати 80 і більше %.
Що ми зробили
У клієнта не було жодних інструментів для реклами. Ми створили та підготували всі необхідні рекламні інструменти: бізнес сторінку у Фейсбук, Бізнес менеджер та рекламний кабінет, також було прийнято рішення про розробку чат-бота на основі Many Chat, так як це одним з кращих та найшвидших інструментів конверсії потенційних пацієнтів у наявних та економії часу лікаря, який він витратив би на спілкування з потенційними пацієнтами. Паралельно ми провели аналіз конкурентів і ЦА нашого клієнта.На основі цього сформували 2 етапну воронку:- 1-й дотик чат-бот, – 2-й дотик форма фейсбук + розвиток бренду через фото і переваги лікаря. Запуск таргетованої реклами.
Одні з кращих результатів за період співпраці з 19.05.2021 по 18.06.2021
$ 250
Витраченого бюджету
36+
Консультацій проведено
10+
Операцій виконано
Розрахуйте
вартість сайту
Натискаючи на кнопку “Залишити заявку” ви погоджуєтесь з умовами політики конфіденційності