Петро Ситник

Cудинний хірург, флеболог

  • медицина
  • таргетована реклама

Інформація про проєкт:

  • Клієнт

    Петро Ситник

  • Ніша

    Медицина

  • Учасники проекту

    дизайнер, копірайтер, маркетологи, таргетологи

Задачі поставлені замовником

В лютому 2021 року до нас звернувся лікар флеболог, судинний хірург, Петро Ситник з метою збільшення пацієнтів і впізнаваності. На той момент в нього була 40% завантаженість і було бажання отримати 80 і більше %.

Що ми зробили

У клієнта не було жодних інструментів для реклами. Ми створили та підготували всі необхідні рекламні інструменти: бізнес сторінку у Фейсбук, Бізнес менеджер та рекламний кабінет, також було прийнято рішення про розробку чат-бота на основі Many Chat, так як це одним з кращих та найшвидших інструментів конверсії потенційних пацієнтів у наявних та економії часу лікаря, який він витратив би на спілкування з потенційними пацієнтами. Паралельно ми провели аналіз конкурентів і ЦА нашого клієнта.На основі цього сформували 2 етапну воронку:- 1-й дотик чат-бот, – 2-й дотик форма фейсбук + розвиток бренду через фото і переваги лікаря. Запуск таргетованої реклами.

Одні з кращих результатів за період співпраці з 19.05.2021 по 18.06.2021

  • $ 250

    Витраченого бюджету

  • 36+

    Консультацій проведено

  • 10+

    Операцій виконано

Розрахуйте
вартість сайту