Діагностичний центр “Медіскан”

Контекстна реклама

  • Контекстна реклама

Інформація про проєкт:

  • Клієнт

    Діагностичний центр “Медіскан”

  • Ніша

    Медицина

  • Учасники проекту

    Контекстолог.

Задачі поставлені замовником

В червні 2022 року до нас звернувся клієнт, власник діагностичного центру “Медіскан”, який надає послуги по КТ з ціллю збільшення пацієнтів. На той момент в нього була 60% завантаженість і було бажання отримати 80 і більше %.

Що ми зробили

У клієнта з рекламних інструментів був тільки сайт. На діючий сайт ми встановили піксель – код статистики для відслідковування дій користувачів на сайті, код аналітики. Створили та підготували всі необхідні рекламні інструменти для запуску контекстної реклами реклами: рекламний акаунт в Гугл, підключили платіжну інформацію.Паралельно ми провели аналіз конкурентів і на основі цього сформували список ключових запитів та рекламних оголошень. Розробили стратегію запуску реклами.

Одні з кращих результатів за період співпраці з 30.11.23 по 31.12.2023:

  • 7524,16 грн

    Витраченого бюджету

  • 58


    Кількість конверсій

  • 129,73 грн

    Ціна конверсії

Розрахуйте
вартість сайту