Задачі поставлені замовником
В листопаді 2020 року до нас звернувся лікар дерматоонколог, мамолог Назарій Чорний з метою збільшення пацієнтів і впізнаваності. На той момент в нього була 50% завантаженість і було бажання отримати 80 і більше %.
Методи залучення клієнтів
Чат-Бот, Лідо генерація
Учасники проекту
Дизайнер, копірайтер, маркетологи, таргетологи.
Що ми зробили:
У клієнта не було жодних інструментів для реклами. Одним з кращих та найшвидших інструментів конверсії потенційних пацієнтів у наявних, є чат-бот, тому було прийнято рішення про його розробку. Паралельно ми провели аналіз конкурентів і ЦА нашого клієнта.

На основі цього сформували 2 етапну воронку:
- 1-й дотик чат-бот
- 2-й дотик форма фейсбук
+ розвиток бренду через фото і переваги лікаря.
Загальні показники за один місяць
336 $
Витрати
>36
Консультацій
11+
Процедур
Результати:
В перший місяць після запуску реклами ми отримали максимальні результати 57 номерів телефонів, вартість потенційного пацієнта складала 69+ гривень з конверсією в консультацію 50%.

В період подальшої співпраці нам вдалося утримувати подібні результати і вартість номера за весь період в середньому не перевищувала 120 гривень з 60-80% конверсією в консультацію.

Бажаєте такий результат?
Звертайтесь за консультацією!

Записатись на консультацію
маркетолога