Ринок нерухомості Закарпаття різноманітний та конкурентний. Перше що ми зробили – це склали список конкурентів та визначили сильні та слабкі сторони.
Створили маркетингову стратегію
Просування нерухомості потребує комплексного підходу, адже придбання квартири в фейсбуці або інстаграмі не є звичною справою, тому ми запустили паралельно контекстну рекламу Google та таргетовану рекламу в соціальних мережах.
Для кожного житлового чи комерційного комплексу IDM Group ми розробили дизайнерські сайти, до яких приєднали сервіс інтерактивного огляду квартир. Оновлення інформації на сайті триває, адже ми переймаємось, щоб потенційні клієнти мали актуальне уявлення про процес будівництва. Попередньо ми розробили фірмові шрифти, кольорову гаму та Ton of voice компанії.
Основна ціль креатива – це зачепити увагу користувача та здійснити цільову дію. На основі маркетингової стратегії ми розробили дизайнерські креативи з релевантними пропозиціями.
Ми запустили в Facebook, Instagram та Google. Ми запускали як пряму рекламу на охоплення, взаємодії та конверсії, так і ремаркетинг, який "дожимав" і нагадував про те, що бажане уже поруч.
Ми слідкували за показниками CTR, CPC, CR, CPM, Overlap, CPA та на їх основі визначили найбільш робочі гіпотези. та оптимізуємо її навіть зараз
Підключили CRM, наскрізну аналітику та IP телефонію
Ми встановили Bitrix24 для ефективної обробки заявок та всі необхідні системи аналітики. Провели інтеграцію сервісів і налаштували конверсії у Google Analytics та Facebook Pixel. Зворотний зв'язок з клієнтами став чіткішим та продуманішим також шляхом підключення IP телефонії Binotel.