Як я залучаю клієнтів у будівельній ніші в маркетинговій агенції Recipe
- 57 переглядів
- 20.08.2025
У маркетинговій агенції Recipe так вийшло, що саме я спеціалізуюся на проєктах у будівельній ніші — займаюся залученням потенційних покупців квартир у житлових комплексах. Мій підхід базується на системній роботі з таргетованою рекламою у соціальних мережах Meta (Facebook та Instagram).
Як це працює на практиці:
- Стратегія та аналіз ринку
На початку роботи я аналізую ринок, конкурентів та визначаю потреби, бажання і проблеми потенційних клієнтів. Далі клієнт заповнює бриф, разом ставимо чіткі цілі, аналізуємо попередній рекламний досвід і формуємо зрозумілу стратегію, включаючи гіпотези для тестування. - Ефективні офери та креативи
На основі отриманої інформації я створюю офери, які максимально відповідають потребам цільової аудиторії. Для цього прописую тригерні заголовки, акцентую на перевагах житла, а також використовую акційні пропозиції з дедлайнами (якщо такі є). Це завжди допомагає пришвидшити рішення клієнтів. - Автоматизація роботи з заявками
Важлива частина моєї роботи — налаштування інтеграцій для автоматичного збору заявок із сайтів та лідформ. Такі заявки миттєво надходять у Telegram, Google Sheets або CRM клієнта, дозволяючи менеджерам швидко зв’язатися з потенційними покупцями, презентувати переваги житла і вести їх далі по воронці продажу. - Щоденний контроль та оптимізація
Я щодня моніторю основні метрики рекламних кампаній: CPL, CPC, CTR, частоту показів та CR. Відштовхуючись від цих показників, оперативно коригую кампанії, оптимізую бюджет та масштабує найефективніші стратегії.
Саме комплексний підхід забезпечує стабільний і якісний потік потенційних клієнтів, що гарантує успішну реалізацію проєктів у маркетинговій агенції Recipe.
Автор статті: Іван Харченко
Підпишіться на наші
оновлення
Отримуйте найсвіжіші оновлення від нашого маркетингового
агентства, підписавшись на нашу розсилку