Трафік для медичних центрів та приватних клінік
- 39 переглядів
- 20.08.2025
Як будується ефективна система залучення нових пацієнтів ?
Наша робота з просування медичних послуг базується на комплексному підході і таргетована реклама у Meta – один з необхідних інструментів для залучення потенційних пацієнтів. Далі розповідаємо про основні етапи та фундаментальні принципи нашого підходу :
1. Стратегія. Збір інформації від клієнта, ресьорч та аналіз ринку.
Перший крок – це бриф, який заповнюється разом з клієнтом. На цьому етапі фіксуємо чітку ціль та мету, вивчаємо бажання/болі/потреби ЦА, аналізуємо наявні соц. мережі та вебсайт, а також проводимо аудит наявних рекламних кампаній. На основі цього ми готуємо стратегію просування та формуємо гіпотези, які будемо тестувати у рекламі.
2. Робота над офферами та крео.
Наступна задача – створення УТП та креативів, які базуються на болях/потребі/бажаннях ЦА. Використовуємо різні підходи – тригерні заголовки, знижки з дедлайном. Часто на креативах показуємо лікаря та його досвід, адже нам важливо не тільки привернути увагу аудиторії, а й викликати довіру.
3. Посадкові сторінки з конверсійною структурою.
У проектах ми використовуємо посадкові сторінки, квіз-опитування, які адаптовані під мобільний трафік. На цьому етапі головна мета – створити зрозумілу та структуровану сторінку, яка викликатиме довіру та підштовхне потенційного пацієнта залишити контакти або виконати іншу цільову дію.
4.Інтеграції для зручності обробки заявок.
Ми налаштовуємо зручну передачу заявок з сайту та лідформ. Вони автоматично надходять у telegram, google sheets та CRM-системи. Це допомогає вашим адміністраторам чи кол-центру одразу бачити заявки та швидко їх опрацьовувати.
5. Постійний контроль та оптимізація РК.
Щодня ми слідкуємо за запущеними кампаніями та аналізуємо важливі метрики :
- СPL (ціна за лід)
- СPC (ціна за клік)
- CTR (відсоток клікабельності)
- Частота показу
- СR (конверсія)
Відштовхуючись від них – оптимізуємо використання бюджету, відключаємо неефективні кампанії та поступово масштабуємо більш результативні.
У медичній ніші важливо не просто запускати рекламу “аби було”, а допомогти побудувати систему для стабільного залучення пацієнтів. Саме тому для нас важливо враховувати специфіку напрямку, цільової аудиторії, етапи прийняття рішень.
Підпишіться на наші
оновлення
Отримуйте найсвіжіші оновлення від нашого маркетингового
агентства, підписавшись на нашу розсилку