Трафік для медичних центрів та приватних клінік

  • 39 переглядів
  • 20.08.2025

Як будується ефективна система залучення нових пацієнтів ?

Наша робота з просування медичних послуг базується на комплексному підході і таргетована реклама у Meta – один з необхідних інструментів для залучення потенційних пацієнтів. Далі розповідаємо про основні етапи та фундаментальні принципи нашого підходу : 

1. Стратегія. Збір інформації від клієнта, ресьорч та аналіз ринку.

Перший крок – це бриф, який заповнюється разом з клієнтом. На цьому етапі фіксуємо чітку ціль та мету, вивчаємо бажання/болі/потреби ЦА, аналізуємо наявні соц. мережі та вебсайт, а також проводимо аудит наявних рекламних кампаній. На основі цього ми готуємо стратегію просування та формуємо гіпотези, які будемо тестувати у рекламі.

2. Робота над офферами та крео.

Наступна задача – створення УТП та креативів, які базуються на болях/потребі/бажаннях ЦА. Використовуємо різні підходи – тригерні заголовки, знижки з дедлайном. Часто на креативах показуємо лікаря та його досвід, адже нам важливо не тільки привернути увагу аудиторії, а й викликати довіру.

3. Посадкові сторінки з конверсійною структурою.

У проектах ми використовуємо посадкові сторінки, квіз-опитування, які адаптовані під мобільний трафік. На цьому етапі головна мета – створити зрозумілу та структуровану сторінку, яка викликатиме довіру та підштовхне потенційного пацієнта залишити контакти або виконати іншу цільову дію. 

4.Інтеграції для зручності обробки заявок.

Ми налаштовуємо зручну передачу заявок з сайту та лідформ. Вони автоматично надходять у telegram, google sheets та CRM-системи. Це допомогає вашим адміністраторам чи кол-центру одразу бачити заявки та швидко їх опрацьовувати.

5. Постійний контроль та оптимізація РК.

Щодня ми слідкуємо за запущеними кампаніями та аналізуємо важливі метрики : 

  • СPL (ціна за лід)
  • СPC (ціна за клік)
  • CTR (відсоток клікабельності)
  • Частота показу 
  • СR (конверсія)

Відштовхуючись від них – оптимізуємо використання бюджету, відключаємо неефективні кампанії та поступово масштабуємо більш результативні.

У медичній ніші важливо не просто запускати рекламу “аби було”, а допомогти побудувати систему для стабільного залучення пацієнтів. Саме тому для нас важливо враховувати специфіку напрямку, цільової аудиторії, етапи прийняття рішень.

Ключові слова Поділитись публікацією
  • 39 переглядів
  • 20.08.2025

Необхідна допомога
у автоматизації
вашого бізнесу?

Напишіть нам і ми вирішимо вашу
бізнес-задачу

Підпишіться на наші
оновлення

Отримуйте найсвіжіші оновлення від нашого маркетингового
агентства, підписавшись на нашу розсилку