Топ 5 помилок лікарів, які намагаються налаштувати таргетовану рекламу самостійно - Recipe agency Топ 5 помилок лікарів, які намагаються налаштувати таргетовану рекламу самостійно - Recipe agency

Топ 5 помилок лікарів, які намагаються налаштувати таргетовану рекламу самостійно

  • 2 переглядів
  • 13.10.2025

Зараз реклама у пошукових та соціальних мережах – це ключовий інструмент, який допомогає залучати первинних пацієнтів, формувати довіру до особистого бренду, як лікаря та комунікувати зі своїми потенційними пацієнтами. Тож багато лікарів та власників клінік з метою заощадження коштів впевнені, що зможуть закрити маркетингові питання самостійно. Сьогодні розбираємо топ 5 помилок при налаштуванні реклами на платформі Meta:

  1. Немає чіткої цілі рекламної кампанії. Якщо не ставиться конкретна мета при запуску реклами (наприклад, потрібно збільшити кількість трафіку на сайті або залучати пацієнтів на конкретну послугу чи процедуру) – то алгоритм Meta просто не розуміє, що ви від нього хочете і зливає ваш бюджет у пошуках результату.
  2. Не проводиться аналіз конкурентів та ринку. Якщо не провести дослідження реклами на локальному ринку – ви можете повторити недоліки та помилки цих самих конкурентів. Або ж не будете володіти інформацією, про унікальні торгові пропозиції, які просувають ці самі конкуренти, тож якщо їх пропозиції будуть цікавіші – навіть найкращі креативи не дадуть вам бажаного результату.
  3. Не звертаєте увагу на якість сайту чи посадкових сторінок. Наприклад, реклама може бути про конкретну послугу, а ви ведете трафік на загальну сторінку сайту, де купа нерелевантної інформації. Головне, щоб сайт був зручний, інформація на сторінці відповідала очікування юзера та була чітка конверсійна структура з закликом до дії, щоб людина залишила заявку.
  4. Погане опрацювання звернень з реклами. Запустити рекламу – лише частина задачі, після цього потрібно знати, як утримати людину. Якщо ж потенційний пацієнт не отримує відповідь швидко – то навіть гарні макети та тексти не допоможуть.
  5. Ігнорування аналітики після проведених рекламних кампаній. Якщо ви не проводите аналіз після отриманих результатів з реклами – ви ніколи не дізнаєтесь, які макети чи сегменти аудиторії давали найкращий результаті. Потрібно моніторити ключові рекламні метрики (частота показу, CPC, CTR і т.д.)

Який висновок?

Ведення рекламної діяльності у соц. мережах – це не лише запуск реклами, це і аналіз рекламної діяльності, контроль опрацювання заявок та конверсії, покращення та адаптація посадкових сторінок. Це все потребує багато часу, тож якщо ви не готові витрачати його на постійне навчання, вивчення інструментів та їх впровадження – краще делегуйте це професійній команді, натомість свій час та ресурс краще зосередити на вашій головній діяльності – лікуванні пацієнтів.

Ключові слова Поділитись публікацією
  • 2 переглядів
  • 13.10.2025

Необхідна допомога
у автоматизації
вашого бізнесу?

Напишіть нам і ми вирішимо вашу
бізнес-задачу

Підпишіться на наші
оновлення

Отримуйте найсвіжіші оновлення від нашого маркетингового
агентства, підписавшись на нашу розсилку