Покроковий кейс налаштування таргетованої реклами для флебології
- 14 переглядів
- 29.09.2025
Таргетована реклама у соц. мережах facebook та instagram для лікаря-флеболога, судинного хірурга має свої нюанси. Перед безспосереднім запуском реклами необхідно побудувати стратегію і детально продумати кожен етап, адже у цій ніші доволі висока конкуренція, особливо у великих містах.
Що потрібно врахувати насамперед:
- Проаналізувати конкурентів, їх унікальні торгові пропозиції (що вони пропонують своїм пацієнтам та за якою вартістю), який контент та рекламу використовують у соц. мережах, щоб відштовуючись від цього створити власний оффер, який може конкурувати на локальному ринку.
- Контент – без нього зараз нікуди. Ви маєте підтримувати “зв’язок” з потенційними пацієнтами, давати їм користь, розповідати про різні історії та методи лікування. Це допоможе підкріпити довіру та лояльність пацієнтів.
- Після цього можна створювати рекламні макети, які будуть запускатись у рекламу. Це може бути статика чи динаміка, але на сьогоднішній день – увагу найкраще захоплюють саме відео, тому вам необхідно чітко розуміти, що саме і до якої конкретно цільової аудиторії ви хочете звернутись.
- Далі можна починати запускати перші рекламні кампанії на основі стратегії, яку ви побудували. Перший час – це переважно збір даних (вартість показу реклами, вартість кліку, вартість заявки)
- Після отримання перших результатів та звернень – обов’язковий аналіз пройденої роботи. Чи влаштовує ціна за заявку? Чи достатньо отримали звернень? Скільки людей записались та дійшли на консультацію? Відповіді на ці питання – допоможуть зрозуміти, чи є якісь перешкоди і як їх вирішувати.
Варто також розуміти, що навіть якщо зараз реклама працює добре і всі метрики вас влаштовують – так може бути не завжди, адже результати залежать від багатьох факторів, наприклад: від кількості конкурентів, які рекламуються, від опрацювання заявок адміністраторами, від роботи самої платформи, перечисляти можна безліч.
Який висновок з цього можна зробити лікарю?
Як бачите, нюансів по запуску таргетованої реклами насправді доволі багато. Якщо ще 5 років тому можна було запустити простенький макет на широку аудиторію і це давало чудові результати, то зараз потрібно вибудовувати значно складніші підходи та стратегії через високу конкуренцію у соц. мережах та “банерну сліпоту” у людей, яким ця реклама набридла. Саме тому кращим і вигіднішим рішенням буде делегувати це досвідченій команді, яка: проаналізує конкурентів, дасть рекомендації та закриє питання по контенту, створить рекламні креативи та повністю проконтролює запуск реклами і її оптимізацію.
Підпишіться на наші
оновлення
Отримуйте найсвіжіші оновлення від нашого маркетингового
агентства, підписавшись на нашу розсилку