Покроковий кейс налаштування таргетованої реклами для флебології - Recipe agency Покроковий кейс налаштування таргетованої реклами для флебології - Recipe agency

Покроковий кейс налаштування таргетованої реклами для флебології

  • 14 переглядів
  • 29.09.2025

Таргетована реклама у соц. мережах facebook та instagram для лікаря-флеболога, судинного хірурга має свої нюанси. Перед безспосереднім запуском реклами необхідно побудувати стратегію і детально продумати кожен етап, адже у цій ніші доволі висока конкуренція, особливо у великих містах.

Що потрібно врахувати насамперед: 

  1. Проаналізувати конкурентів, їх унікальні торгові пропозиції (що вони пропонують своїм пацієнтам та за якою вартістю), який контент та рекламу використовують у соц. мережах, щоб відштовуючись від цього створити власний оффер, який може конкурувати на локальному ринку.
  2. Контент – без нього зараз нікуди. Ви маєте підтримувати “зв’язок” з потенційними пацієнтами, давати їм користь, розповідати про різні історії та методи лікування. Це допоможе підкріпити довіру та лояльність пацієнтів.
  3. Після цього можна створювати рекламні макети, які будуть запускатись у рекламу. Це може бути статика чи динаміка, але на сьогоднішній день – увагу найкраще захоплюють саме відео, тому вам необхідно чітко розуміти, що саме і до якої конкретно цільової аудиторії ви хочете звернутись.
  4. Далі можна починати запускати перші рекламні кампанії на основі стратегії, яку ви побудували. Перший час – це переважно збір даних (вартість показу реклами, вартість кліку, вартість заявки)
  5. Після отримання перших результатів та звернень – обов’язковий аналіз пройденої роботи. Чи влаштовує ціна за заявку? Чи достатньо отримали звернень? Скільки людей записались та дійшли на консультацію? Відповіді на ці питання – допоможуть зрозуміти, чи є якісь перешкоди і як їх вирішувати.

Варто також розуміти, що навіть якщо зараз реклама працює добре і всі метрики вас влаштовують – так може бути не завжди, адже результати залежать від багатьох факторів, наприклад: від кількості конкурентів, які рекламуються, від опрацювання заявок адміністраторами, від роботи самої платформи, перечисляти можна безліч.

Який висновок з цього можна зробити лікарю?

Як бачите, нюансів по запуску таргетованої реклами насправді доволі багато. Якщо ще 5 років тому можна було запустити простенький макет на широку аудиторію і це давало чудові результати, то зараз потрібно вибудовувати значно складніші підходи та стратегії через високу конкуренцію у соц. мережах та “банерну сліпоту” у людей, яким ця реклама набридла. Саме тому кращим і вигіднішим рішенням буде делегувати це досвідченій команді, яка: проаналізує конкурентів, дасть рекомендації та закриє питання по контенту, створить рекламні креативи та повністю проконтролює запуск реклами і її оптимізацію. 

Ключові слова Поділитись публікацією
  • 14 переглядів
  • 29.09.2025

Необхідна допомога
у автоматизації
вашого бізнесу?

Напишіть нам і ми вирішимо вашу
бізнес-задачу

Підпишіться на наші
оновлення

Отримуйте найсвіжіші оновлення від нашого маркетингового
агентства, підписавшись на нашу розсилку