Recipe agencyБлог
Блог Recipe Agency
- 13.10.2025

Як вибудувати ефективну команду у медичному маркетингу: ролі, зони відповідальності, процеси
- 13.10.2025

Топ 5 помилок лікарів, які намагаються налаштувати таргетовану рекламу самостійно
- 13.10.2025

Як оновлювати контент клініки без допомоги програміста через ACF
- 13.10.2025

Коли лікар починає заробляти з реклами?
- 13.10.2025

Дилема Керівника: Зібрати оркестр самотужки чи довіритися диригенту агенції?
- 13.10.2025

Як отримати 30% дозапису з консультацій: прості кроки для "прогріву" пацієнтів
- 13.10.2025

Психологія впливу: Колір та Типографіка в дизайні креативів
- 13.10.2025

Як знизити ціну за лід у таргетованій рекламі в кілька разів
- 13.10.2025

Як зрозуміти, що ваш сайт пора оновити?
- 29.09.2025

Покроковий кейс налаштування таргетованої реклами для флебології
- 29.09.2025

Адаптація креативів під різні платформи – чому важливо підлаштовувати формат?
- 29.09.2025

Чому користувач іде з сайту за 5 секунд і як дизайн може це змінити
-
- 29.09.2025

Чому реклама без аналітики — це злиття бюджету: важливість трекінгу у медицині
- 29.09.2025

Як організувати ефективну роботу з лікарем-клієнтом: від брифу до результату
- 29.09.2025

Чи є продажі в медицині?
- 29.09.2025

Не просто лікувати, а й заробляти: 5 типових помилок у рекламі медичних послуг, які зливають бюджет
- 20.08.2025

Трафік для медичних центрів та приватних клінік
- 20.08.2025

Продажі медикам: як побудувати довіру та міцну співпрацю. Досвід Recipe
- 20.08.2025

Роль таргетолога в медицині: драйвер цифрового зростання клінік та лікарів
- 20.08.2025

Як я як таргетолог працюю ?
- 20.08.2025

WordPress: простота, гнучкість і розвиток для вашого бізнесу
- 20.08.2025

Як я створюю сайти, які приносять не просто красу — а результат
- 20.08.2025

Роль проєктного менеджера при розробці медичного сайту
- 20.08.2025

Як я залучаю клієнтів у будівельній ніші в маркетинговій агенції Recipe
-
- 20.08.2025

Сайт - це не просто картинка, а робочий інструмент, який приносить результат
- 12.02.2024

Автоматизація в retention-
маркетингу: тенденції, які не варто
ігнорувати у 2024 році - 04.01.2024

Контент не для всіх? Як бізнесам бути вебдоступними для клієнтів з порушеннями зору чи слуху. Ділімося власним досвідом з вами
- 04.01.2024

Performance max Google ADS: маркетологи й штучний інтелект
- 04.01.2024

Чому падає convertion rate та при чому тут ux
- 04.01.2024

Снек-контент, ситуативи та автентичність: smm-тренди для бізнесу у 2023 році
- 04.01.2024

Що таке нативна реклама: формати, переваги, вдалі приклади
- 04.01.2024

Kpi в просуванні мобільних додатків для інтернет-магазинів. Що враховувати?
- 04.01.2024

Аудит рекламного кабінету facebook: один крок до підвищення ефективності рекламних кампаній
- 04.01.2024

Сезон розпродажів в ecommerce: особливості рекламних кампаній в facebook і instagram
- 04.01.2024

Apple search ads. Нові можливості просування ecommerce-додатків
- 04.01.2024

Просування мобільного застосунку інтернет-магазину: особливості та підхід
-
- 13.10.2025

Як вибудувати ефективну команду у медичному маркетингу: ролі, зони відповідальності, процеси
- 13.10.2025

Топ 5 помилок лікарів, які намагаються налаштувати таргетовану рекламу самостійно
- 13.10.2025

Як оновлювати контент клініки без допомоги програміста через ACF
- 13.10.2025

Коли лікар починає заробляти з реклами?
- 13.10.2025

Дилема Керівника: Зібрати оркестр самотужки чи довіритися диригенту агенції?
- 13.10.2025

Як отримати 30% дозапису з консультацій: прості кроки для "прогріву" пацієнтів
-
- 13.10.2025

Психологія впливу: Колір та Типографіка в дизайні креативів
- 13.10.2025

Як знизити ціну за лід у таргетованій рекламі в кілька разів
- 13.10.2025

Як зрозуміти, що ваш сайт пора оновити?
- 29.09.2025

Покроковий кейс налаштування таргетованої реклами для флебології
- 29.09.2025

Адаптація креативів під різні платформи – чому важливо підлаштовувати формат?
- 29.09.2025

Чому користувач іде з сайту за 5 секунд і як дизайн може це змінити
-
- 29.09.2025

Чому реклама без аналітики — це злиття бюджету: важливість трекінгу у медицині
- 29.09.2025

Як організувати ефективну роботу з лікарем-клієнтом: від брифу до результату
- 29.09.2025

Чи є продажі в медицині?
- 29.09.2025

Не просто лікувати, а й заробляти: 5 типових помилок у рекламі медичних послуг, які зливають бюджет
- 20.08.2025

Трафік для медичних центрів та приватних клінік
- 20.08.2025

Продажі медикам: як побудувати довіру та міцну співпрацю. Досвід Recipe
-
- 20.08.2025

Роль таргетолога в медицині: драйвер цифрового зростання клінік та лікарів
- 20.08.2025

Як я як таргетолог працюю ?
- 20.08.2025

WordPress: простота, гнучкість і розвиток для вашого бізнесу
- 20.08.2025

Як я створюю сайти, які приносять не просто красу — а результат
- 20.08.2025

Роль проєктного менеджера при розробці медичного сайту
- 20.08.2025

Як я залучаю клієнтів у будівельній ніші в маркетинговій агенції Recipe
-
- 20.08.2025

Сайт - це не просто картинка, а робочий інструмент, який приносить результат
- 12.02.2024

Автоматизація в retention-
маркетингу: тенденції, які не варто
ігнорувати у 2024 році - 04.01.2024

Контент не для всіх? Як бізнесам бути вебдоступними для клієнтів з порушеннями зору чи слуху. Ділімося власним досвідом з вами
- 04.01.2024

Performance max Google ADS: маркетологи й штучний інтелект
- 04.01.2024

Чому падає convertion rate та при чому тут ux
- 04.01.2024

Снек-контент, ситуативи та автентичність: smm-тренди для бізнесу у 2023 році
-
- 04.01.2024

Що таке нативна реклама: формати, переваги, вдалі приклади
- 04.01.2024

Kpi в просуванні мобільних додатків для інтернет-магазинів. Що враховувати?
- 04.01.2024

Аудит рекламного кабінету facebook: один крок до підвищення ефективності рекламних кампаній
- 04.01.2024

Сезон розпродажів в ecommerce: особливості рекламних кампаній в facebook і instagram
- 04.01.2024

Apple search ads. Нові можливості просування ecommerce-додатків
- 04.01.2024

Просування мобільного застосунку інтернет-магазину: особливості та підхід
-
Підпишіться на наші
оновлення
Отримуйте найсвіжіші оновлення від нашого маркетингового
агентства, підписавшись на нашу розсилку



































