Михайло Артеменко

Медик флеболог

  • медицина
  • таргетована реклама

Інформація про проєкт:

  • Клієнт

    Михайло Артеменко

  • Ніша

    медицина

  • Учасники проекту

    Дизайнер, копірайтер, маркетологи, таргетологи

Задачі поставлені замовником

В січні 2021 року до нас звернувся флеболог Михайло Артеменко з ціллю збільшення пацієнтів і пізнаваність в мережі інтернет. На той момент в нього була 50% завантаженість і було бажання отримати 80 і більше %.

Що ми зробили

У клієнта з рекламних інструментів був тільки сайт. Ми створили та підготували всі необхідні рекламні інструменти для запуску таргетованої реклами: бізнес сторінку у Фейсбук, Бізнес менеджер та рекламний кабінет, також було прийнято рішення про розробку чат-бота на основі Many Chat, так як це одним з кращих та найшвидших інструментів конверсії потенційних пацієнтів у наявних та економії часу лікаря, який він витратив би на спілкування з потенційними пацієнтами. Паралельно ми провели аналіз конкурентів і ЦА нашого клієнта.На основі цього сформували 2 етапну воронку:- 1-й дотик чат-бот, – 2-й дотик форма фейсбук + розвиток бренду через фото і переваги лікаря. Запуск таргетованої реклами.

Одні з кращих результатів за період співпраці з05.07.21 по 04.08.2021:

  • $ 250

    Витраченого бюджету

  • 32+

    Консультацій проведено

  • 10+

    Операцій виконано

Розрахуйте
вартість сайту