Діагностичний центр “Люкс Плюс”
Діагностика та рентген
Інформація про проєкт:
Клієнт
Діагностичний центр “Люкс Плюс”
Ніша
Медицина
Учасники проекту
Дизайнер, копірайтер, маркетологи, таргетологи
Задачі поставлені замовником
В червні 2022 року до нас звернувся клієнт, власник діагностичного центру “Медіскан”, який надає послуги по УЗД з ціллю збільшення пацієнтів. На той момент в нього була 50-60% завантаженість і було бажання отримати 80 і більше %.
Що ми зробили
У клієнта з рекламних інструментів був тільки сайт. На діючий сайт ми встановили фейсбук піксель – код статистики для відслідковування дій користувачів на сайті. Створили та підготували всі необхідні рекламні інструменти для запуску таргетованої реклами: бізнес сторінку у Фейсбук, Бізнес менеджер та рекламний кабінет. Паралельно ми провели аналіз конкурентів і ЦА нашого клієнта. Розробили стратегію запуску реклами. На основі цього сформували 2 етапну воронку: -1-й дотик, це реклама на повідомлення, – 2-й дотик форма фейсбук. Запуск таргетованої реклами.
Проміжні реультати за період з 07.08.23 по 06.09.2023
$ 288
Витраченого бюджету
141
Кількість потенційних звернень
Розрахуйте
вартість сайту
Натискаючи на кнопку “Залишити заявку” ви погоджуєтесь з умовами політики конфіденційності