Чому Ваша реклама не працює?
- 23 переглядів
- 11.11.2025
Ви або Ваш підрядник розробив ідеальний креатив, але він не дає результати? Давайте розберемо найбільш поширені причини.
1.Один-два креативи на всю рекламну кампанію.
Який би не був геніальний та візуально привабливий креатив, він може не “залетіти” і алгоритми не пропустять його далі. Таким чином ви просто будете “спалювати” бюджет та не отримаєте результати, яких прагнете. Тому завжди потрібно запускати декілька креативів (хоча б 5-6), щоб алгоритм із більшості вибрав той, який буде працювати.
2. Неправильна цільова аудиторія
Знову-таки, ваші креативи можуть бути ідеальним, але вони не вирішують проблеми того, кому показується. Можливо, ви обрали не ті інтереси чи демографічні дані і реклама просто не доходить до тих, на кого ви націлені. Також часто “дуже розумні” креативи з великою кількістю інформації можуть бути зовсім незрозумілі більшості і їх просто прогортають.
3. Незрозумілий офер (що ви пропонуєте)
Креатив потрібен для привернення уваги, далі справа за пропозицією та текстом. Пропозиція має давати чітке розуміння, яку користь ви даєте та супроводжуватись закликом до дії (“Дізнатися більше”, “Записатись на консультацію”, “Залишити заявку”)
4. Помилка у виборі кампанії
Якщо Вам потрібні пацієнти, а ви вибрали ціль “Охоплення” або “Трафік”, то реклама буде показуватись тим, хто схильний просто клікати або переглядати, але не тим, хто готовий записатись на прийом.
5. Бюджет та оптимізація
Якщо бюджет недостатній – ви не залишаєте шансу навіть для ідеального креативу з ідеальним офером та закликом до дії, бо алгоритм ще не встиг “вивчити” поведінку аудиторії, а бюджет вже витрачено.
І навпаки – коли креатив був показаний багато разів аудиторії, він перегорає, хоча до цього міг давати успішні результати.
Якщо маєте проблеми з таргетованою рекламою і втомились шукати рішення – залишайте заявку і ми це виправимо, знайшовши правильний підхід саме до вашої аудиторії.
Підпишіться на наші
оновлення
Отримуйте найсвіжіші оновлення від нашого маркетингового
агентства, підписавшись на нашу розсилку

