Створення чат-ботів у сфері медицини

Чат корисної інформації, який відповідає 24/7

Яка користь
від платформи?

Створення чат-боту в медичній сфері – досить інноваційний досвід, але не менш корисний та цікавий. Принцип роботи бота полягає у використанні штучного інтелекту, який самостійно відповідає на запитання.

Призначення різне: запис на візит у медичний центр, відповіді на актуальні медичні питання, особистий чат-бот лікаря, бот мережевого бізнесу тощо.

Який результат отримає
замовник від роботи бота?


  • Цілодобовий зворотній зв’язок без традиційних менеджерів

    Це досить зручний інструмент, який працює 24/7 і не потребує безпосереднього постійного менеджера. Він сам виконує рутинні завдання, швидко і точно відповідає та економить час менеджерів чи інших працівників.


  • Збільшення
    продуктивності взаємодії

    Прийняття та обробка інформації стає в рази швидшою, адже потенційний пацієнт вже відповів на всі актуальні запитання і останнім кроком вже буде цільовий, від чат-бота, результат.


  • Універсальний сучасний
    автовідповідач

    Цей “штучний швидковідповідач” є надзвичайно зручним способом взаємодії компанії, клініки чи лікаря із потенційним клієнтом/пацієнтом.

Наші клієнти

* Маємо досвід роботи з
більше 40 видами бізнесу

Отримайте безкоштовну
консультацію

Допоможемо створити концепцію, розробимо структуру,
впорядкуємо інформацію, скеруємо та відповімо на запитання