Налаштування контекстної реклами
у світі медичного маркетингу

Бюджетний інструмент, який приводить сотні пацієнтів/клієнтів

Що це?
І як працює?

Досить потужним digital-інструментом у світі маркетингу є контекстна реклама. Вона вступає в дію, коли користувач вводить певні запити. Тоді ключові слова “підтягують” усі сайти, де вживаються ці запити і найпершими у списку будуть ті, де налаштована контекстна реклама. Щоб її підключити, потрібно в налаштуваннях ввести ключові слова тематики сайту, які згодом буде вводити користувач у пошуковій формі Google.

Яка мета контекстної реклами?


  • Ріст доходу без великих
    затрат та зусиль

    Ця форма інтернет-реклами є вигідною та прибутковою для власника медичного закладу чи лікаря. Точне попадання цільового користувача сприяє ефективності рекламної кампанії, забезпечуючи економію коштів рекламодавця за рахунок моделі “Cost-Per-Click”.


  • Миттєва ефективність та результат

    Вже протягом декількох годин після запуску контекстної реклами можна отримати перші заявки чи дзвінки.


  • Комплексний аналіз для максимальної конверсії

    Ми налаштовуємо інтеграцію з Google Analytics, щоб слідкувати й аналізувати показники та вносити всі необхідні корективи для ефективності реклами.

Наші клієнти

* Маємо досвід роботи з
більше 40 видами бізнесу

Отримайте безкоштовну
консультацію

Допоможемо створити концепцію, розробимо структуру,
впорядкуємо інформацію, скеруємо та відповімо на запитання